Ceangal/Dolen II: Curtha ar athló

Due to the advice issued by the Irish government today in relation to COVID-19, the conference Ceangal/Dolen II, due to take place in Galway on April 3rd & 4th, is being postponed.
We will be in touch as soon as it is clearer what the possibilities are for rescheduling. Don’t hesitate to contact us if you have any further queries.

De bharr na treoir eisithe ag rialtas na hÉirinn inniu maidir le COVID-19, tá cinneadh déanta an comhdháil Ceangal/Dolen II, a bhí le tarlú sa Ghaillimh ar an 3ú & 4ú Aibreáin, a chuir ar athló.
Beimid i dteagmháil arís chomh luath agus a bhfuil breis soiléireacht maidir le féidireachtaí nua chuige.
Má tá ceist ar bith agat, ná bíodh moill ort bheith i dteagmháil linn.

Le gach beannacht,

Foireann Ealaín na Gaeltachta